Memurlar, 1 Ağustos'tan itibaren haftada iki gün uzaktan çalışmaya başlayacak!

Malezya'da kamu sektörü çalışanları için hibrit çalışma düzenlemesi devreye giriyor. Bakanlar Kurulu'nun aldığı karara göre, 1 Ağustos itibarıyla memurlar haftanın iki gününü evden, üç gününü ise ofisten geçirecek. Bu yenilik, çalışma hayatında esnekliği artırmayı hedefliyor.

Asya ülkesi Malezya memurlara ilişkin hibrit çalışma düzenini uygulamaya aldı.

Memurlara haftanın 2 günü evden çalışma hakkı tanındı.Malezya’da memurların haftada 2 gün evden çalışmasını öngören hibrit çalışma düzenine geçilecek.Yerel Malay Mail gazetesinin Kamu Hizmeti Departmanı (PSD) açıklamasına dayandırdığı haberine göre, Bakanlar Kurulu konuya ilişkin karar aldı.'2 GÜN EVDEN, 3 GÜN OFİSTEN' DÖNEMİBuna göre, memurlar, 1 Ağustos’tan itibaren Hibrit Çalışma Günü uygulamasına geçecek ve haftanın 2 günü evden veya onaylanan bir çalışma noktasından, 3 gün ise ofisten çalışacak.'2 GÜN EVDEN, 3 GÜN OFİSTEN' DÖNEMİBuna göre, memurlar, 1 Ağustos’tan itibaren Hibrit Çalışma Günü uygulamasına geçecek ve haftanın 2 günü evden veya onaylanan bir çalışma noktasından, 3 gün ise ofisten çalışacak.

İLGİLİ HABERLER