Asya ülkesi Malezya memurlara ilişkin hibrit çalışma düzenini uygulamaya aldı.
Memurlara haftanın 2 günü evden çalışma hakkı tanındı.Malezya’da memurların haftada 2 gün evden çalışmasını öngören hibrit çalışma düzenine geçilecek.Yerel Malay Mail gazetesinin Kamu Hizmeti Departmanı (PSD) açıklamasına dayandırdığı haberine göre, Bakanlar Kurulu konuya ilişkin karar aldı.'2 GÜN EVDEN, 3 GÜN OFİSTEN' DÖNEMİBuna göre, memurlar, 1 Ağustos’tan itibaren Hibrit Çalışma Günü uygulamasına geçecek ve haftanın 2 günü evden veya onaylanan bir çalışma noktasından, 3 gün ise ofisten çalışacak.'2 GÜN EVDEN, 3 GÜN OFİSTEN' DÖNEMİBuna göre, memurlar, 1 Ağustos’tan itibaren Hibrit Çalışma Günü uygulamasına geçecek ve haftanın 2 günü evden veya onaylanan bir çalışma noktasından, 3 gün ise ofisten çalışacak.