TMO, Hububat Alım Ödemelerine Resmen Start Verdi!

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi'nin (TMO) hububat alım sürecinin başladığını ve ödemelerin gerçekleştiğini duyurdu. Bakan Yumaklı, 3 Haziran'da başlayan alım sürecinin ilk ödemelerinin çiftçilerin hesaplarına bugün aktarılacağını belirtti. Bu adım, tarımsal üretimin desteklenmesi açısından önemli bir gelişme.

Yumaklı, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, TMO'nun hububat alım ödemelerine ilişkin bilgi verdi.Ödemelerin başladığını belirten Yumaklı, şunları kaydetti:"TMO, 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor. Ülke genelindeki 211 noktada devam eden alımlarımız hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya ulaşacak.

TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak. Ürün bedellerini ise 21'inci günden itibaren üreticilerimizin hesaplarına aktarmaya devam edecek. Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz."

İLGİLİ HABERLER