Of'ta Yeni Eğitim Yaklaşımıyla Ses Çalışmaları Sergisi Düzenlendi

Trabzon'un Of ilçesinde, İsmail Yıldırım İlkokulu'nda "Yeni Maarif Modeline Göre Ses Çalışmaları" konulu bir sergi düzenlendi. Sergi, eğitimde yenilikçi yaklaşımlar ve ses temalı projeleri tanıtmayı amaçlıyor. Etkinlik, okulun eğitim vizyonunu ve öğrencilere sunulan yenilikleri vurgulayan önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.

Okuldaki bir salonda açılan sergide, 1. sınıf öğrencilerinin okuma yazma çalışmalarında yıl boyunca kullandıkları materyaller ile hazırladıkları maketler beğeniye sunuldu. İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu, serginin açılışında, emeği geçen öğretmen, öğrenci ve velileri tebrik etti.

Serginin önemine dikkati çeken Kabahasanoğlu, yeni müfredatın öğrencilerin hem akademik gelişimlerine hem de milli ve manevi değerlerle yetişmelerine katkı sağladığını ifade etti.

Açılışın ardından sergiyi gezen Kabahasanoğlu ve beraberindekiler, öğrenciler ve öğretmenlerden çalışmalar hakkında bilgi aldı.

İLGİLİ HABERLER