A Milliler Memlekete Geri Döndü!

A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası'nda gruptan çıkma hedefini gerçekleştiremeyerek ABD, Meksika ve Kanada'daki turnuvayı tamamladı. Takım, turnuvanın ardından Türkiye'ye dönüş yaptı. Hayal kırıklığı yaratan bu sonuç, futbolseverler arasında çeşitli duygulara yol açtı.

Dünya Kupası D Grubu'nda yer alan ay-yıldızlı ekip, üçüncü ve son maçında ABD'yi 3-2 yendiği müsabakanın ardından Los Angeles'ten hareket eden özel uçakla İstanbul Havalimanı'na ulaştı.Genel Havacılık Terminali'nden çıkan A Milli Takım kafilesinde Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu da yer aldı.

A Milli Takım, güvenlik önlemleri eşliğinde havalimanından ayrıldı.

İLGİLİ HABERLER