Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında ilk etap çalışmalarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.Sarı-lacivertli kulübün açıklamasına göre, Düzce'deki Fenerbahçe Topuk Yaylası Tesisleri'nde teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ilk antrenmanı salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık hareketleriyle başladı.Ardından sahada ısınma, çabukluk, koordinasyon, dar alanda pas oyunlarıyla devam eden antrenman, bireysel çalışmalarla tamamlandı.Fenerbahçe, akşam saatlerinde yapacağı ikinci antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.
Fenerbahçe, 2023-2024 sezonu için antrenmanlarına hız kesmeden devam ediyor!
Fenerbahçe, 2026-27 sezonuna güçlü bir başlangıç yapma hedefiyle Topuk Yaylası Tesisleri'nde antrenmanlarına hızla devam ediyor. Takım, akşam saatlerinde gerçekleştireceği ikinci idman ile çalışmalarını sürdürecek. Hazırlıklar, yeni sezon için heyecan verici bir umut yaratıyor.
İLGİLİ HABERLER