Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında ilk etap kamp çalışmalarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.Sarı-lacivertli kulübün açıklamasına göre Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ilk antrenmanı, salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık çalışmalarıyla başladı.Ardından sahada koşu, ısınma, koordinasyon ve pas çalışmaları yapan oyuncular, antrenmanı dar alanda hücum oyunlarıyla tamamladı.Fenerbahçe, saat 17.30'da gerçekleştireceği günün ikinci antrenmanıyla çalışmalarına devam edecek.
Fenerbahçe, Yeni Sezon Hazırlıklarını Topuk Yaylası'nda Sürdürüyor!
Fenerbahçe, teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde yeni sezon öncesi çalışmalarını Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde sürdürüyor. Takım, burada kamp yaparak sezon hazırlıklarına hız kesmeden devam ediyor. Fenerbahçe'nin hedefleri arasında başarılı bir sezon geçirmek yer alıyor.
İLGİLİ HABERLER