Fenerbahçe Yönetimi’nden Hızlı Çözüm: Büyük Ödemeler Sorunsuz Gerçekleştirildi!

Fenerbahçe'nin yeni yönetimi, göreve geldikten sonra 48 milyon euro tutarında bir ödeme gerçekleştirdi. Bu süreçte, önümüzdeki dönem için 42 milyon euro daha ek bir ödeme yapmayı hedefliyor. Yönetimin mali durumu, kulübün geleceği açısından önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.

Fenerbahçe'de gerçekleştirilen olağanüstü genel kurulda seçilen Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu, göreve gelir gelmez büyük bir borçla karşı karşıya geldi.48 MİLYON EURO BORÇ ÖDEDİLERTakvim'de yer alan habere göre; yeni yönetim, borçların ödenmesi için seferberlik başlattı.

Yeni yönetim, vadesi gelen borçları kapattı.

Bu doğrultuda şuana kadar 48 milyon euroluk bir ödeme gerçekleştirildi.İLK ETAPTA ÖDENEN PARA 90 MİLYON EUROYU BULACAKAziz Yıldırım ve yönetim kurulunun, 15 Temmuz tarihine kadar 42 milyon euro civarında ödeme daha yapacak.

Böylece göreve geldikten sonra toplamda 90 milyon euroluk borç kapatılacak.YENİ PROJELER PLANLIYORLARYönetimin, borçları azaltmak ve gelir kalemlerini artırmak adında yeni projeler planladığı da gelen haberler arasında

İLGİLİ HABERLER