Real Madrid'in yeni teknik direktörü Jose Mourinho, basın toplantısında çarpıcı açıklamalarda bulundu.
Kulübün ezeli rakibi olan ve yıllar sonra yeniden Barcelona ile karşılaşacak Moruinho "Barcelona'da dört harika yıl geçirdim, hiçbir olumsuz duygum yok.
Inter'e gitmeden önce, Chelsea ile başladığım dönemden itibaren onlara karşı Şampiyonlar Ligi'nde büyük maçlar oynadım.
Sonra da Real Madrid'e geçtim.
Sanırım kader bizi birbirimize rakip yaptı." ifadelerini kullandı.
Mourinho, Real Madrid'e olan sevgisini "Real Madrid'i sevdiğimi inkar etmiyorum, geri dönmemin sebebi de bu.
Ancak Barcelona'ya karşı hiçbir olumsuz duygularım yok." cümlesiyle dile getirdi.