Ozan Kabak: "Umarım Kendimizi Affettirebilmişizdir"

A Milli Takım'ın yetenekli savunma oyuncusu Ozan Kabak, ABD karşısında elde edilen galibiyetin ardından düşüncelerini paylaştı. Takım olarak sahada sarf ettikleri çabayı vurgulayan Ozan, bu başarıyla taraftarlarına biraz olsun kendilerini affettirmek istediklerini belirtti.

A Milli Takım'da Ozan Kabak, ABD maçındaki galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu.Milli stoper, "İlk iki maçta ülkemizi ve insanları çok üzdük.

Bu maça kazanmak için çıktık, karakter göstermek istedik. Çok mutluyum, takım olarak sahada her şeyimizi bıraktık.

Umarım biraz da olsa kendimizi affettirmişizdir." dedi.Ozan Kabak, "Dünya Kupası sonuçta, galibiyet moral oldu.

Neler yapabileceğimizi de gösterdik.

Bu maçı güzel bir hatıra olarak hatırlamak lazım." diye konuştu.

İLGİLİ HABERLER