Son Gelişme: Rasim Arı ve Mesut Özarslan AKP Genel Merkezi’ne Gitti!

Gelişen olaylarla birlikte AK Parti, Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ve uzun zamandır partisinden ayrılacağı beklenen Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan'ı ağırladı. İki başkan, bugün AK Parti'ye katılmak üzere genel merkeze ziyaret gerçekleştirdi. Bu durum, siyasi ortamda dikkat çekti.

CHP'den istifa etmesinin ardından uzun zamandır AKP'ye katılacağı konuşulan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve yerel seçimlerde İYİ Parti'den belediye başkanı seçilen Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı AKP Genel Merkezi'nde.İki ismin yanı sıra CHP’den dün istifa eden Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan bugün AKP saflarına katılacak.

Başkanlar bugün AKP Genişletilmiş İl Başkanları toplantısında Erdoğan'dan AKP rozetlerini alacak.Haber güncellenecek...

İLGİLİ HABERLER