Gaziantep'in Şehitkamil ilçesindeki 5.
Organize Sanayi Bölgesi'nde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında çalışan 25 işçi, içtikleri suyun ardından rahatsızlanarak zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Bulantı ve kusma şikayetleri yaşayan işçiler tedavi altına alınırken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.Olay, sabah saatlerinde Şehitkamil ilçesinde bulunan Şireci Tekstil Fabrikası'nda meydana geldi. İddiaya göre, fabrikada çalışan 25 işçi henüz belirlenemeyen nedenle rahatsızlandı.
Bulantı ve kusma şikayetleri yaşayan işçiler, sağlık ekiplerinin yönlendirmesiyle Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası'na götürüldü.Hastanede yapılan ilk tetkiklerin ardından işçilerin içtikleri sudan kaynaklı zehirlenme şüphesi taşıdığı değerlendirildi.
Tedavileri devam eden işçilerin genel sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.Gaziantep'te yaşanan olayın nedeninin net olarak belirlenmesi için yetkililer tarafından inceleme başlatıldı. İşçilerin rahatsızlanmasına yol açan suyla ilgili analizlerin sürdüğü öğrenildi.