Algoritmaya müdahale edin: Tek bir işlemle MevzuRize'yi Google’da ‘tercih edilen kaynak’ olarak seçin, aramalarınızda MevzuRize öne çıksın.

Haber En Son Olay Haber
Rize
Parçalı bulutlu
weather
22°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Rize Haber Dünya Rusya, Buşehr Nükleer Santrali'ndeki Çalışan Sayısını Artırıyor!

Rusya, Buşehr Nükleer Santrali'ndeki Çalışan Sayısını Artırıyor!

Rosatom, İran'ın Buşehr Nükleer Santrali'nde görevli uzman kadrosunun sayısının tekrar artırılacağına dair bir açıklama yaptı. Bu adım, santralin işletme verimliliğinin artırılması ve güvenliğin sağlanması amacıyla atılacak önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.

Okunma Süresi: 1 dk

Rusya Devlet Nükleer Enerji Kuruluşu Rosatom'un Genel Müdürü Alexey Likhachev, İran'daki Buşehr Nükleer Santrali'nde görev yapan uzmanların sayısının yeniden artırılmasına ilişkin planı onayladığını söyledi.

Likhachev, Rusya'nın Obninsk kentinde gazetecilere yaptığı açıklamada, İran'da bulunan Buşehr Nükleer Santrali'ndeki duruma ilişkin konuştu.

Orta Doğu'daki çatışmalara ilişkin olumsuz yönde bir gelişme görmediklerine işaret eden Likhachev, Kısa süre önce sahamızdaki personel sayısının yeniden artırılmasına ilişkin planı onayladım.

Gelişmeler kötüleşmezse önümüzdeki haftalarda personelimizi yeniden artırmaya başlayacağız dedi.

ERMENİSTAN'A TAHLİYE EDİLMİŞLERDİ Buşehr Nükleer Enerji Santrali'nde şu anda yaklaşık 20 Rosatom çalışanının bulunduğunu belirten Likhachev, projenin şirket açısından önceliğini koruduğunu vurguladı.

Rosatom, askeri riskler nedeniyle santralde görev yapan çalışanlarını gruplar halinde İran'dan Ermenistan üzerinden tahliye etmişti.

ABD ve İsrail'in İran saldırıları öncesinde santralde 639 Rosatom çalışanı görev yapıyordu.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *

Algoritmaya müdahale edin: Tek bir işlemle MevzuRize'yi Google’da ‘tercih edilen kaynak’ olarak seçin, aramalarınızda MevzuRize öne çıksın.