Algoritmaya müdahale edin: Tek bir işlemle MevzuRize'yi Google’da ‘tercih edilen kaynak’ olarak seçin, aramalarınızda MevzuRize öne çıksın.

Haber En Son Olay Haber
Rize
Açık
weather
23°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Rize Haber Gündem Seyhan'dan CHP'li Belediye'ye Tepki: "Temizlik Çalışmalarını Hiç Gözlemlemedim!"

Seyhan'dan CHP'li Belediye'ye Tepki: "Temizlik Çalışmalarını Hiç Gözlemlemedim!"

Adana'nın Seyhan Nehri çevresinde biriken çöpler ve kötü görünüm, halkın büyük tepkisini topladı. Yerel halk, bu durumun bölgedeki turizm potansiyelini olumsuz etkilediğini belirterek, öncelikli olarak CHP yönetimindeki belediyeyi eleştirdi. Temizlik ve bakım eksiklikleriyle ilgili çözüm bekleniyor.

Okunma Süresi: 2 dk

Kentte yerli ve yabancı turistlerin uğrak noktası olan Seyhan Nehri kıyısında biriken plastik şişeler, pet bardaklar ve çöpler kentin imajını olumsuz etkiliyor. Çevre kirliliği nedeniyle turistlerin Adana hakkında yanlış bir izlenime kapıldığını belirten vatandaşlar, nehir ve parkların yerli ile yabancı ziyaretçilere yakışır bir hale getirilmesi için belediye ekiplerinin acilen duruma el atmasını istiyor."YABANCI İNSANLAR FOTOĞRAF ÇEKİYOR, ÜSTÜNDE SU ŞİŞESİ GÖZÜKÜYOR"Şanlıurfa'nın Suruç ilçesinden Adana'yı ziyarete gelen Mehmet Can, karşılaştığı manzara karşısında büyük şok olduğunu ifade etti.

Kentin tanıtımı açısından bu görüntünün çok yanlış olduğunu belirten Can, "Hiç memnun değilim.

Bizim yabancılar da geliyor.

Her şey göz önünde.

Su şişesi atıyorlar, pet bardağı atıyorlar.

Yabancı insanlar gelip, bir fotoğraf çekiyor, üstünde su şişesi gözüküyor, kirli şeyler gözüküyor.

Yani öyle hoş bir şey değil.

Belediyeler el atmıyorlar. İşte onun için söylüyorum.

Yani belediyenin bakması lazım.

Suruç'tan geldim, hiç memnun olmadım.

Suyun rengi çok kirli.

Yabancı insanlar geliyor, Adana'yı böyle tanıtmak kötü.

Ben de yabancı gibiyim, şimdi ben gördüm ve hiç memnun olmadım.

Hani bu belediye bir el atmasını, yardımcı olmasını istiyorum" ifadelerini kullandı."BURANIN TEMİZLENDİĞİNİ DE HİÇ GÖRMEDİM"Bölgedeki kirliliğin kronik bir sorun haline geldiğini ve nehir çevresinde hiçbir temizlik çalışması yapılmadığını vurgulayan Abit Kaplan ise tepkisini şu sözlerle dile getirdi:"Burası çok kötü.

Hiç temizlenmiyor.

Buranın temizlendiğini de hiç görmedim.

Bir kere bile temizlendiğini görmedim.

Turistler hep yanlış anlıyor, Adana'nın hep kirli olduğunu zannediyor.

Yani belediyemiz burayı temizlese çok iyi olur.

Burada hijyen sıfır.

Her yer pislik içinde.

Deniz, dere, o karşıdaki parklar hep kirli.

Temizlendiğini hiç görmedim.

Buranın temizlenmesini istiyorum.

Adana'nın en gözde yeri.

Buranın temiz olması lazım."

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *

Algoritmaya müdahale edin: Tek bir işlemle MevzuRize'yi Google’da ‘tercih edilen kaynak’ olarak seçin, aramalarınızda MevzuRize öne çıksın.