Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde 14 Nisan'da yaşanan okul saldırısında yaralanan ve tedavi süreçleri devam eden öğrenciler, karne heyecanını bu kez evlerinde yaşadı.
Siverek Kaymakamı Salih Sak ile ilçe protokolü, yaralı öğrencileri ziyaret ederek 2025-2026 eğitim öğretim yılı karnelerini teslim etti.Siverek Kaymakamı Salih Sak, İlçe Emniyet Müdürü İlker Burak Zeydanlı, İlçe Jandarma Komutanı Orçun Binay ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Nuri Kapanoğlu, okul saldırısında yaralanan öğrenciler Muhammed Kılıç ile Cenap Argın'ın evlerine giderek geçmiş olsun ziyaretinde bulundu.Ziyarette öğrencilere karneleri ile birlikte çeşitli hediyeler verilirken, ailelerle de bir süre görüşülerek geçmiş olsun dilekleri iletildi.Kaymakam Salih Sak, devletin öğrencilerin ve ailelerinin yanında olmaya devam edeceğini belirterek, yaralı öğrencilerin en kısa sürede sağlıklarına kavuşmasını temenni etti.
Sak, çocukların eğitim hayatından uzak kalmamaları için gerekli desteğin sürdürüleceğini ifade ederek öğrencilere başarılı ve sağlıklı bir gelecek diledi.Ziyaret sırasında öğrenciler ve aileleri, tedavi sürecinde kendilerini yalnız bırakmayan Kaymakam Salih Sak ve beraberindeki heyete desteklerinden dolayı teşekkür etti.