Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Moritanya Cumhurbaşkanı Muhammed Ould Şeyh El Ghazouani ile telefonda görüştü.
Görüşmede Türkiye-Moritanya ikili ilişkileri ve bölgesel konular ele alındı.
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ve Moritanya arasında ticaret, tarım, balıkçılık, güvenlik ve savunma sanayii başta olmak üzere birçok alanda somut adımlar atarak, ilişkilere ivme kazandırabileceğimizi ifade etti.
Açıklamada Erdoğan'ın iki ülkenin önümüzdeki süreçte uluslararası platformlardaki dayanışmasını artırmak için çalışmaya devam edeceğini belirttiği aktarıldı.
Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Moritanya Cumhurbaşkanı Muhammed Ould Şeyh El Ghazouani ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.Görüşmede Türkiye-Moritanya ikili ilişkileri ve bölgesel konular ele alındı.Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ve Moritanya arasında…— T.C. İletişim Başkanlığı (@iletisim) June 24, 2026