Algoritmaya müdahale edin: Tek bir işlemle MevzuRize'yi Google’da ‘tercih edilen kaynak’ olarak seçin, aramalarınızda MevzuRize öne çıksın.

Haber En Son Olay Haber
Rize
Kapalı
weather
20°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Rize Haber Spor Montella'nın Beklenmedik İstifa Hamlesi: "İspanya'nın Ardından İkinciyiz!"

Montella'nın Beklenmedik İstifa Hamlesi: "İspanya'nın Ardından İkinciyiz!"

A Milli Futbol Takımı'nın teknik direktörü Vincenzo Montella, ABD ile oynanacak maç öncesinde düzenlenen basın toplantısında beklenmedik bir istifa duyurusunda bulundu. Montella, Türkiye'nin dikine oyun pasları konusunda İspanya'nın ardından dünyada ikinci sırada olduğunu belirtti. Bu açıklama futbol camiasında büyük yankı uyandırdı.

Okunma Süresi: 5 dk

A Milli Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu üçüncü maçında ABD ile oynayacakları maçtan önce düzenlenen basın toplantısında sürpriz bir istifa açıklaması yaptı.

Montella, milli takımın dikine oyun paslarında İspanya'dan sonra ikinci sırada olduklarını ileri sürdü.

Montella, şunları söyledi:"Türkiye tarihte ilk kez aynı teknik direktörle üst üste hem Avrupa Şampiyonası'na hem de Dünya Kupası'na katıldı.

Ben takımı her iki turnuvaya da soktum. Çok motiveyim.

Sayın başkanın ve futbolcuların desteği benim için yeterli.

Ben bir profesyonelim, bütün bu yıllar içinde kalbimi ortaya koydum.

Tutkuyla zamanımı buna adadım. İstifa edeceğimi soruyorsanız bunun cevabı hayır.

Hala enerjim var, hala heyecanım var.

Bu tecrübelerden sonra kendimi daha güçlü hissediyorum.

Benim istifamı isteyenler de bunu yapmayacağımı kabullenmeli.

Başkan ve futbolcular tersini söyleyene kadar bütün motivasyonumla görevime devam edeceğim.Öyle bir takım oluşturmak istiyorsunuz ki, taraftarlara da heyecan versin.

En başta bu kolay olmadı. İlk amaç Avrupa Şampiyonası'na taşımaktı.

Gençleri destekledik, futbolcular değerlerini ortaya koymaya başladı.

Uluslar A Ligi'ne de çıkmayı başardık.

Bir futbolcu milli takımda oynadığı zaman oynama biçimlerini iyileştirir.

Hedef Dünya Kupası'ydı ve buraya katılabildik.

Bundan sonraki aşama bu seviyeyi korumak olacak.

Kolay olmayacak.

Biz en güçlü takımlarla karşı karşıya kalabilmek istiyoruz.

Bundan sonraki Avrupa Şampiyonası'na da katılarak bütün hedeflerimizi yerine getirmek istiyoruz.

Futbolcularımız eskiden ortamdan dolayı canı sıkılarak geliyordu, şimdi ise gelmek için gün sayıyorlar.

Bunu da korumak gerekiyor. Şimdi Uluslar A Ligi seviyesindeki takımlarla aynı seviyede kalmak istiyoruz.

Bunun için de iyi çalışacağız.""ÇOK ŞANSLI OLDUĞUMU DÜŞÜNÜYORUM""Avrupa Şampiyonası'na girme konusunda çalıştık.

Hırvatistan'a karşı kazandık. İyi bir oyundan sonra başarılı olduk.

Almanya'da 72 yıl sonra kazandık.

Sonrasındaki galibiyetleri de hatırlıyorum.

O gün o başarıları elde edenler buradaki çocuklar ve gelecekte yine başarılı olacaklar.

Onlar bizim çocuklarımız, onlar futbolun geleceği.

Kişisel saldırıları kabul edemiyorum.

Bu kendi çocuğunuza karşı yaptığınız bir şey oluyor.

Kayıtsız şartsız onlara destek olmaya devam edeceğim. 2 maçta 62 şut attık.

Ceza sahası içinde 590 kez aksiyonda bulunduk. 341 kez rakip ceza sahası çevresinde aksiyonda bulunduk.

Ortalama topa sahip olmada 2. sıradayız.

Dikine oyun paslarında İspanya'nın ardından 2. sıradayız.

Gol fırsatlarında ve korner sayısında 3. sıradayız.

Futbol tabii ki gol atma sanatıdır, bunu biliyoruz.

Takımımız çok yaklaştı ama başaramadı.

Burada ulusal bir tutkuyu desteklemeye çalışıyoruz.

Türk halkı bize sürekli destek verdi.

Paraguay maçından sonra bile oyuncuların etki altında kalmalarını istemediğimi söyledim.

Onlar benim çocuklarım gibi.

Biz daha fazlasını, daha iyisini yapabilirdik.

Bütün gücümüzle ve kalbimizle bunu yapmaya çalıştık.

Futbol çok güzel, bazen yaptıklarınızın karşılığını alırsınız, bazen alamazsınız.

Ama bu demek değildir ki bütün yaptıklarımızı çöpe atalım.

Ben vazgeçmeyeceğim, devam edeceğim. Çok şanslı olduğumu düşünüyorum, başkan takımı yok etmeye değil, oyuncuları geliştirmeye yönelik destek oldu.

Ben de yaptığım çalışmalara adanmışlıkla devam edeceğim.Oyuncularımız birbirine kenetlenmiş durumda.

Bütün takımı destekleyen oyuncu grubumuz var.

Kaan Ayhan, Mert Günok, Çağlar Söyüncü ve İrfan Can Kahveci'ye ayrıca teşekkür ediyorum.

ABD'de bizi destekleyen taraftarlarla birlikteyiz.

Arabalarla arkamızdan konvoy yaptılar.

Otelin önüne 3-4 kişi gelip protesto etti, video çekti ve bazı gazetecilere bunu yaydı.

Ama sonrasında elli kişi gelip bize destek verdi, ardından antrenmanı izlemeye geldiler.

Tabii ki evimize döneceğiz, biz de matematiği biliyoruz. 24 yıl sonra buradayız.

Gelecekte daha iyisini yapacağız, burada olmamız da çok iyi.

Birleşmemiz gerekiyor.

Birlikte hareket etmeliyiz, ancak bu şekilde ülkenin futbol tarihine katkı sağlayabiliriz.""590 KEZ RAKİP CEZA ALANINA GİRMİŞİZ""Bir baba, evladıyla nasıl ilişki kuruyorsa, öyle bir ilişkimiz var.

Bazen galibiyetten daha önemli detaylar vardır.

Bazı oyuncular benim ruh halimi sormak istediler. Çok önemli bir grubumuz ve inanılmaz bir atmosferimiz var. İlk yenilgiden sonra bazı futbolcular çok üzüldü ve motivasyonlarını yitirdiler. 'Nasıldım' diye bana soruyorlardı.

Sahada oynadıkları futbolla ilgili benim duygularımı merak ediyorlardı.

Tabii ki istediğimiz sonuçları elde edemedik.

Ama çok fazla destekçimiz var, birbirimize de destek oluyoruz, bu çok önemli bir unsur.

Yüzde 100 kendilerini verememiş olmalarına rağmen ellerinden geleni yaptılar.

Onlara ne kadar teşekkür etsem az.

Dünya sahnesine çıkıyorlar, yargılamalarla karşılaşıyorlar.

Ben hala bir sonraki maçı düşünüyorum ve bence önemli olan yarınki maçın stratejisine odaklanmak.

Zor bir tecrübe oldu.

Lojistik olarak da çok zordu.

Her zaman bir şeyler öğrenirsiniz ve bir şeyler hatırlarsınız. Şu anda bu deneyim taze olduğu için hangi dersleri çıkarmamız gerektiğini ilerleyen günlerde göreceğiz.

Her büyük deneyimin gelecekte muhakkak faydasını göreceksiniz.Takım olarak da hata yapıyoruz.

Bu kazandığımız zaman da geçerli.

Hiçbir zaman mükemmel olmadık, ben de hiçbir zaman mükemmel olmadım ama kazandık.

Medya beni mükemmel diye tanıttığında da mükemmel değildim. 590 kez rakip takım ceza sahasına girmişiz, daha ne söyleyebilirim. Şu ana kadarki en yüksek oran. 1 gol atsaydık başka şeyler konuşuyor olurduk.

Tabii ki hata yaparım, herkes hata yapar.

Bence mükemmel bir teknik direktör diye bir şey yok, varsa ben de kendisiyle tanışmak isterim ki kendisinden bir şeyler öğreneyim.ABD farklı bir takım.

Geçen sene olmayan oyuncular var.

Bizim için de aynı şeyler geçerli.

Teknik direktörleri Pochettino'yu tanıyorum.

Avrupa Ligi'nde çeyrek finalde karşılıklı oynamıştık.

Ben Fiorentina'da o da Tottenham'daydı.

ABD çok atletik ve modern bir takım.

Takım olarak iyi hücum oynayabiliyorlar.

Hücumda hızlı hareket eden, devamlılığı 5 oyuncuları var.

Teknik kapasiteleri de yüksek.

Buna göre çalışmalarımızı yapacağız. Çok iyi bir teknik direktörleri var."

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *

Algoritmaya müdahale edin: Tek bir işlemle MevzuRize'yi Google’da ‘tercih edilen kaynak’ olarak seçin, aramalarınızda MevzuRize öne çıksın.